...

یادگرفتم که: با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کنم

با وقیع جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه میکند

از حسود دوری کنم چون حتی اگر دنیا را هم به او تقدیم کنم باز هم از من بیزار خواهد بود

تنهایی را به بودن در جمعی که به ان تعلق ندارم ترجیع دهم

...........

رو تنه درخت مدرسمون نوشتم عشق زیباست.

معلم دید و گفت:بچه این یه رویاست.گفتم:خانم از باهم بودن چه میدانید!

گفت:در عالم عشق عاشق همیشه تنهاست

دوری

اگر فکر میکنی نبودنش خیلی  بهتر از بودنشه چشماتوببند و یه لحظه به نبودنش در کنارت فکر کن اگر چشمات خیس شدن بدون داری به خودت دروغ میگی و هنوز خیلی دوسش داری

بیخیالی

شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آنرا از تو گرفتند

           عشق بورز به آنها که دلت را شکستند

 دعاکن برای آنهایی که نفرینت کردند

           درخت باش بر غم تبرها

بهار باش و بخند که خدا هنوز آن بالاباماست

شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آنرا از تو گرفتند

           عشق بورز